Címkék

, , , , , , ,

Rég voltam már. 🙂 Élek, nagybetűvel. Becsuktam pár fejezetet, nyitok mégtöbbet, jó dolgok történnek. Sokat teszek értük. De erről majd egy másik bejegyzésben, mert most képzeljétek, csomagom jött! 🙂 Ugyanis a Myprotein meglátta a blogom, és a homlokukra csaptak, hogy ehun van egy hiteles ember, kérdezzük meg a véleményét! Ez nekem meg nagyon jól esett, a kapott egykilós mandulavajból készült barackos pite meg aztán meg mégjobban esett egy dolgos nap után. 😀

Szóval most megírom kendőzetlenül, mik a tapasztalataim! Mindig a személyes szabadságom híve voltam, most sincs ez másképp: a kapott mintacsomagon kívül sem pénz, sem egyéb juttatás nem köti a kezem a fogalmazás során, ami szerintem így is van jól. Nem szeretem eladni a lelkem. 🙂 Így maradhatok szükség esetén prosztó. 😀 😀 Neeeeem…

11759600_10207607458813499_477079880_nÍme a szeretetcsomag! 🙂 Veszem is őket sorra.

Legyen első mondjuk a My Syrup! Ettől mondjuk már ott beszartam, hogy se cukor, se egyéb seggnövesztő gané nincs benne, de azért volt bennem némi szkepszis, hogy akkor ez biztos ehetetlen lesz, merthogy a Walden Farms termékek is ilyesmi paraméterekkel és funkcióval készültek, de szerintem azokba beleszart valaki a gyárban, mert az nem léteik, hogy ilyen förtelmes ízeket piacra dobnak… Na mindegy, szóval a korábbi traumák emléke még megvolt, mikor felnyitottam a flakont. És meglepődtem. Finom. 😀 Ami a Walden Farmsnak nem ment, az a Myproteinnek igen. Én karamellásat kaptam, és bősz bögrelocsolgatás közben megállapítottam, hogy ez pont olyan, mint a Starbucks egymillió kalóriás karamell szirupja, amivel a legendás caramel macchiato készül, és ami tinilányok millióinak seggére pakolt rá öt kiló cellulitet. 😀 Nade én azzal innentől nem foglalkozom, mert emitt van az alakbarát verzió, amivel azóta is készül a nassolós tejeskávém. ❤ Képtelen vagyok feldolgozni, hogy 1200 helyett ezentúl 200 kalóriából megúszom a karamellás lattémat. Fuck yeah!

A második a mandulavaj… ❤ Hát ez se kutya. Régi vágyam volt kipróbálni, de valahogy mindig féltem tőle, mert teszter kiszerelést sehol nem látok, nagy adaggal meg vakon megvenni drága mulatság. Nem fogok hazudni, ez sem olcsó, viszont hibátlan minőségű, megbízható termék. És sokkal (!) olcsóbb, mint a reformbolti túlárazott szupersznob testvérei. Sem cukor, sem más adalék nincs benne. CSAK MANDULA! Elképesztő, hogy találni manapság ilyen tiszta élelmiszert előre gyártva. Magában is sokan imádják, na hát ahhoz én túl egyszerű lelkületű vagyok, vagy nem tudom, de kanalazgatva nekem nem jött át a varázsa. Mint a mandulás zsír. 😀 De népszerű egyébként kekszekre kenve, palacsintába, és édesítővel vegyítve tényleg nem lehet rossz. Mint a mogyoróvaj. Mindenesetre én inkább más módot választottam: sütöttem vele diós-barackos proteines pitét, aminek ez volt az alaptésztája, és zsiradék gyanánt, illetve csak úgy cifrázni tettem bele 2-3 nagy kanál mandulavajat. Isteni lett. ❤ A kész sütin is kijött a mandulás illat és íz. A mandulavaj sajnos szintén egymillió kalória, de minőségi energiát ad, és sport mellett tökéletes, egészséges nasi, vagy hozzávaló lesz belőle. Jó zsír, sok ásványi anyaggal és minden földi jóval, amit a mandula adhat. 🙂

És most jöjjenek a bogyók!!! 🙂 A “biztosezdoppingszer“. 😀 Nem, nem az, és nem is egészségtelen, sőt. Ellenkezőleg. Bár mondjuk elég érdekesen hangzik ebéd után a munkahelyen a “szaladok bevenni a konjugált linolsav-kapszuláimat” szösszenet. 😀 Ő egyébként a CLA lesz, ami egy hasznos zsírsav-származék, jót tesz a zsíranyagcserénknek, segít fogyni vagy alakot tartani, és remek antioxidáns hírében áll. Előfordul húsokban, tojásban, de napraforgó olajban is. Ebédhez szoktam bekapkodni. Nyilván ettől az ember nem fog egy hét alatt 5 kilót ledobni (fuck 😀 ), de mindenképp megtámogatja kicsit az utunkat a cél felé. 🙂

A BCAA Plus is jó cucc. Ez egy esszenciális aminosav, ami az izmaid felépíti, de jót tesz a szívnek, az ereknek, az ellenálló képességnek is. Nem mesterséges szutyok, hanem teljesen természetes és alapvető táplálék, amit kevésbé koncentrált formában étellel is beviszel, mert nélküle nem élnél. Én ezt azért használom tablettában is, mert kicsit kitolja az izomfáradást, a savasodást, jobb az edzés és könnyebb a regenerálódás. Nem átütő, de nem is az a dolga, hanem a minőségi izomtáplálás, ami szépen csendben zajlik, de annál fontosabb. 🙂

Az L Carnitine is hasonló. Ő is egy aminosav, kedvelt női táplálékkiegészítő, mert segíti a zsírégetést anélkül, hogy megdobná a pulzust és a testhőt, mint a sok agresszív zsírégető. Az nekem nem világom, és nem is mérgezném vele magam, te se dőlj be nekik! Az L-karnitin barátságos kis teremtmény. 🙂 Segít neked az edzésben, növeli az állóképességet, támogatja a regenerálódást sport után, és én pl izzadok is tőle, mint az igásló. Mondjuk és futás közben mindig úgy izzadok. 😀 Merthogy én őt futáshoz, kardióhoz használom elsősorban. Tovább bírom, és hamarabb visszarázódok utána. No meg azért jó a tudat is, hogy egy picurkát még hatékonyabb volt az aznapi mozgás a segítségével. 🙂

Kaptam még egy minta tasak Protein Porridge-et is csokis ízben. Ő egy instant proteines zabkása, amihez kb csak meleg tejet kell adni és mehet a bélbe. Na most én ezt nem igazán tudtam értelmezni, mivel egyetlen lépést vesz ki: míg ehhez csak tej (vagy víz) kell, addig az én hagyományos alap zabkásámhoz Impact Whey, finomszemű zabpehely és tej/víz kell, szóval kb ugyanott vagyunk, csak én szukralóz helyett zömmel eritrittel tudom édesíteni a cuccom. Szóval ez nekem nem lesz az életem része, de annak, aki bazi lusta, vagy bazira siet, ez maga a true love. 😀 Én maradok az enyémnél, mert cifrább a lelkem, és nem sajnálom azt a pici plusz időt, hogy összeszöszmötöljek egy igazán király zabkását kókuszosan, banánosan, almás-fahéjasan, diósan vagy mákosan. ❤ Persze abba is mindig megy egy kupa vaníliás Impact Whey, amit lassan 2 éve töretlenül imádok és használok minden egészséges süteményembe, desszertembe alapanyagként. 🙂

Na, velük élek mostanság, és ajánlom nektek is, mert soha életemben nem láttam ehhez hasonlóan zseniális ár/érték arányú termékeket a piacon, és ezt nem a tesztcsomag mondatja velem (bár meg kell hagyni, kurva jó érzés volt bepakolni a konyhámba 😀 ), hanem az ezt megelőző tartós és meggyőződéses használat. 🙂

A weboldalon és a Facebookjukon is rengeteg az akció, a kuponkód, szóval tényleg… nem tudok belekötni. 🙂 És tudjátok: kizárólag olyat ajánlok nektek mindig, amiben érdek és kötöttségek nélkül, magam véleménye és tapasztalata alapján hiszek. Ami nálam is van mindig a konyhámban. 🙂