Címkék

, , , , , , , ,

Marilyn-Monroe-quotes-36853148-536-426Nekem a január fontos. Én ilyenkor átadom magam a tiszta lap motivációjának, és elkezdek munkálkodni a saját megújulásomon, hogy mire jön a tavasz és a nyár, tündököljek. Ez lehet diéta, sport, de ugyanígy az ápoltság is. Sokan hülyeségnek tartják a januárnak ezt az erejét, de én szeretem. Olyan szép, természetes, régi bölcsességgel átszőtt folyamat ez: az ünnepek, a töltődés és a raktározás végeztével az ember új fejezetet nyit, és átadja magát a fejlődésnek, változásnak. Ezt én nőiségemben is kihasználom. Imádok szépítkezni, és nem csak a sminkről vagy az anyagi előnyökről szól, hanem inkább az ápoltságról és a sugárzó egészségről.

Erre jöhet majd a smink, de a bőröm, a testem, a hajam, mindenem legyen rendben. Kapjon új erőt, viruljon ki! Ettől is csodálatos dolog nőnek lenni. 🙂 Ahogy egy régi okos mondta, nincs csúnya nő, csak lusta. Hát mi nem leszünk lusták! Ennek apropóján pedig hoztam is egy csokornyi szépítkezős cuccot, amiket az utóbbi időben kipróbáltam, és amikkel nagyon meg vagyok elégedve mind minőségben, mind árban.

10833626_10205710961642255_494696619_nŐ egy vízpótló szérum. Mindenkinek, akinek húzódik, vízhiányos, száraz a bőre. Arcra, szemkörnyékre, nyakra, dekoltázsra. Elsősorban ez majd nyáron lesz szuper a kánikulában, mert most talán zsírosabb krémeket igénylünk, de edzés előtt/után, vagy csak ha épp ennyi lenne elég, zseniális kis termék. DM-ben kapható, párszázas tétel.

10850656_10205710956602129_1308084456_nBár nekem személyes kedvencem a Lavera kék színű fogkrémje, ez is nagyon jó. Erős habzású, enyhe mentolos ízű, természetes fogkrém, és a legbarátibb ár, amit valaha láttam ebben a kategóriában: 700 Ft alatt van. Én a Biobolt E-táron rendeltem.

hHatározottan tetszenek. A Niveára haragszom, mert állatokon tesztel, és nem natúr, bár el kell ismernem, szenzációsan finomak a testápolói, és a világ legjobb krémillata a kék Nivea. 😀 De most kijött ez az új, 95%-ban natúr testápoló, amire felcsillant a szemem, és kipróbáltam. Van normál és száraz bőrre való is: finom illat, jó textúra, pihe-puha bőr. A kakaóvajasat meg nemrégen szúrtam ki, megszagoltam, és elkurvultam, mert ez nem natúr. De oooolyan finooooooooooooom!!! ❤

kImádom a Baleát!!! sosem csalódtam a termékeiben. Most sem. 🙂 Filléres, állatkísérletmentes maszkok mindenféle bőrre és problémára. Hetente  felteszek egyet, hol ilyet, hol olyat szükség szerint, és nagyon szeretem őket. Kétadagosak, 200-300 Ft közt van mind. A kávés bőrradírozás után egy ilyen maszk, és új ember leszek, irreálisan sima és puha arccal. 😀 A lehúzhatósnál (narancssárga) meg mindig azt játszom, hogy egy darabban kell lehúzni. 😀 Óvoda…

10859546_10205710961602254_761160523_nÉn imádok szoláriumozni. Mértékkel, és minőségi helyen, de fantasztikus dolognak tartom. Eddig nem szerettem és nem is használtam hozzá krémeket, mert egyrészt lusta dög voltam, másrészt rám ne kenjenek semmiféle kemikáliát ehhez. Aztán jött ő. ❤ A Dr. Kelen kihozott párféle szolikrémet, amik mentesek a legtöbb szutyoktól, és én ebbe szerettem bele. Sokkal jobban barnulok, mégsem mérgez, hipoallergén és nem is drága annyira. 1500-1700 Ft egy ilyen tubus.

10841586_10205710956242120_731598892_nEz meg egy filléres mattító púder. Alapkellék minden nőnek! Véletlen akadtam rá a Rossmannban, az eddig használt L’Oréal púdert akartam lecserélni, mert az irtó drága. Jó, az se vészes ahhoz képest, hogy milyen sokáig tart, de ha van olcsóbb és jó opció, akkor miért ne? És van, 2000 Ft alatt. 😀 Höhöhö.

10867045_10205983406733212_1869787639_n25 éves lettem decemberben. Még mindig gumibőröm van, mert nagyon vigyázok rá, de ez nem tolódhat az idők végezetéig. Elkezdtem a célzottabb megelőzést. Nem szeretnék még szemránckrémet használni, az azért paranoia lenne. 🙂 Az avokádóolajból viszont minden este felkerül a szemem köré 1-1 csepp. Hogy szép maradjak, gumifejű. 🙂 Nem allergizál, nem csíp, nem büdös. Helyette táplál, feltölt, zsíroz, ápol. Ott, úgy és annyira, ahogy nekem most kell. 🙂 Minden szutyok, adalék és kemikália nélkül. Bármelyik nagyobb bioboltban vagy reformboltban, patikában beszerezhető.

Tessenek szépülni, és élvezni a női létet annak minden ilyen feladatával! 🙂 Szépnek lenni nagyon jó, és bárki tehet ezért. Azt pedig nem hiszem el, hogy a külső nem számít, hát nem a lószart! De. Ehhez viszont nem kell gigászi munkára, hatalmas összegekre gondolni. Pár apró praktika és jó szokás, a test meghálálja. Jobb így kilépni az utcára, jobb tükörbe nézni, jobb érzés lenni.

