Címkék

, , , , , , , , , , , , ,

Na végre…! 🙂 Visszajöttem. Leállamvizsgáztam, befejeztem a tanulmányaimat, diplomás vagyok, megfelelek a felszínes és idióta társadalmi konvencióknak, hurrá. Soha a büdös életbe’ többet nem tanulok egy kurva betűt se. Na de na, vége, nem is érdekel tovább az a mérgező hely. Itt vagyok, és míg csöndben kuksoltam a szobámban a könyvek fölött, addig sem voltam lusta disznó, mert gyűjtöttem Nektek csomó szuperságot így nyárra meg nemnyárra, hogy legyetek Ti is szépek! 🙂

Most olyan dolgokat hoztam, amik elég aktuálisak ilyenkor, napozás és egyebek mellett. Mondjuk most marhára nem, mert itt épp tíz fok van, a macskát búvárszemüvegben indítottam útnak a kertbe (térdig ér a víz má’), és lassan kötött pulóverben ülök itthon, és a karácsonyfa is lassan készül, de szarom le, nyár van. NYÁR. Papíron legalább. 😀 Az érzés megvan, és semmi nem állhat az utamba, ha én napozás utáni testápolót akarok tesztelni! 😀 Úgyhogy tessenek idenézni: pénztárcabarát, természetes, kellemes, hatékony, klassz, egészséges cuccok következnek! Nem is csak nyárra.

10262241_10204390776798459_5043433205381831635_nAz új kedvencem! Az egyik, mert kábé mind az lesz a bejegyzésben… Ez egy multifunkciós krém arcra, testre, kézre, a babáktól a dédnagymamákig mindenkinek. Könnyű, alig illatos, nagyon kellemes, nagyon puha leszel tőle (ezért bicepszre ne kend 😀 ), és imádnivaló. Olyan, mint a Nivea Soft, csak ez nem szarszemétszutyokból van és nem állatokon tesztelik. Ez értékes és tiszta. Amikor például leég-megpirul a bőröd, vagy ha dekoltázsra akarsz valami nem zsírosat, vagy kicsit többet igényel az arcod a szokott arckrémnél, ez a Tiéd. 1700 Ft körül van, Dm-ben, webshopon kapható.

10344783_10204390776238445_3118256817470737426_nEz a tesója. Ez zsírosabb, pont a klasszikus régi sötétkék Nivea Creme természetes, tiszta, minőségi verziója. Ezzel éltem túl a két héttel ezelőtti klímázós megfázást, aminél mindig bohócorrom van a fújástól. Most nem volt semmi se. 🙂 Imádtam! Teljesen helyrerakja a kipirosodott, száraz, irritált, elgyötört bőrt bárhol. Ha télen kireped a kezem, biztos ezzel fogom bekenni estére. Ugyanannyiba kerül, mint az előző kincs, és szerintem két évig elég lesz, mert iszonyú kiadós. Nyári repedt, mezítlábjárós sarokra, vagy száraz könyökre is kiváló. Én megkockáztatom, szemkörnyékre is baromi jó, mert jó tömény, nagyon táplál és semmi mérgező nincs benne.

10353038_10204390776758458_4827698804191423036_nÓóóójeee!!! A tökéletes, régóta keresett FOGKRÉM. Ami natúr!! ❤ Sokat kipróbáltam, mind drága volt, szar, íztelen, nem habzott, pfhejj. Ez meg bezzeg odavág egy köbméter habot borsónyi mennyiségben is, mentolos, fluoridmentes, természetes, és egy ezres körül meg is úsztam.

10442394_10204390776358448_1422474161899679519_nA másik “ezer éve kerestem” darab: natúr dezodor, amitől nem lesz az embernek döglött lószaga, nem hagy olyan foltot, mintha Rama margarinnal kentük volna végig magunkat, és nem porlik, nem irritál. 🙂 Tökéletes! Teljesen természetes sókristály (meg is nyaltam 😀 ) minden egyéb adalék nélkül, amit nagyjából az unokámra is rá fogok hagyni, olyan sokáig elég. Csak víz alá kell tartani egy pillanatra, és áthuzigálni magam. Apu is ilyet használ 3 hónapja, és a minap teljesen tanácstalan fejjel jött ide, hogy ezen tuti rajtamaradt valami átlátszó védőfólia, mert nem fogy. 😀 Szóval férfiaknak is szuper, és nem is drága, 1800 Ft. Szerintem 2-3 évre letudtam a dezodor-témát vele. 😀 Edzésen, szaunában, hosszú napokon is teszteltem, makulátlan. És NEM, NEM IZZADÁSGÁTLÓ, mert az nagyon nem egészséges dolog, és amitől nem izzadsz, abban tuti alumíniumsó van, ami elég durva méreg. Szóval ettől izzadsz, viszont az égvilágon semmi szag nem lesz. És ez így jó.

10380881_10204390776318447_8443291962669415042_nPár száz forintos csodák, kérem szépen! 🙂 Elképesztő olcsó, mindenhol lehet kapni (DM), és szuper mindkettő. Nagyon régen kerestem olyan napozás utáni testápolót, ami nem egy kenhetetlen, büdös trutyi, nem zsíros, nem egymillió forint és nem kemikália. Megvan. 🙂 Alverde, és csodálatos: pont azt adja, ami nekem kell. A másik, a lila pedig egy csúcskirály kis pumpás kézkrém, ami azonnal beszívódik és nem kell szöszmötölnöm a tubusos izékkel, amikre mindig lusta voltam. Meg olyan szééép, hát rá kell nézni! Percekig csak fogdostam meg nézegettem itthon. 😀 És isteni illata van. Sajnos ez nem natúr, de nem tesztelik állatokon és nem bírtam ki, na.

10462527_10204390776278446_6640122876342374763_nHát ő meg a világ legjobb illatú nyári tusfürdője. Beleszippantottam a bótban, és feljajdultam… mint a flakonba zárt nyár. Hát úristen. ❤ Egyébként anyakönyvi nevén napozás utáni tusfürdő nyugtató, hűsítő, sós víz és klór után is alapos. De az illat, óóó… ❤ És 200 Ft volt. 😀 😀 😀 (2-t fizet 3-at kap akcióban… most nem férek a szobámban az indokolatlan mennyiségű tusfürdőtől) Ez nem natúr, de tusfürdőnek nekem elmegy, úgyis lemosom.

10172735_10204391763023114_1242341208729348998_nŐ nem új, de gondoltam, ideteszem, mert megint rácsodálkoztam, mennyire jó: a sheavaj. Semmi extra, semmi más, semmi adalék, csak a natúr, nyers sheavaj. Ezer évig elég, 500 g 2600 Ft volt (nevetséges), és soha többet nem veszek ajakbalzsamot. Pattanásokra, napégésre, csípésekre, forrázásra, sebekre, kiütésre, kirepedt sarokra zoknival… zseniális termék. 🙂

Úgyhogy én fel vagyok vértezve idénre. 🙂 Szerintem rengeteget számít egy nőnek (és egy férfinak is!) a szép, ápolt és egészséges bőr. A legnagyobb szervünk, és nagyon ajánlott odafigyelni rá, mert sokszorosan hálálja meg. Nekem ezek a kincsek egytől egyig bizonyítottak, nem tesztelik állatokon, és egyik sem olyan mérhetetlen luxus, amit nem engedhetünk meg magunknak. Használjátok egészséggel!

Megjegyzés: A termékeket a DM-ben és a Biobolt E-tár webshopon vettem.

Reklámok