Címkék

, , , , , , , , , , ,

16bipf7Megint lesz Szegeden NIVEA Fitness Tour sportnap!!! 🙂 …és én nagyon várom, mert eddig szinte minden évben ott ugrabugráltam végig az eseményt eszeveszett boldogan.

Emlékszem, ahogy bementem, és rögtön a kezembe nyomták a NIVEA meglepi-táskát tele minden szupersággal, aztán meg rohangáltam, amerre láttam, mert annyi érdekes dolog volt, amit azonnal ki kellett próbálni. Rengeteg jó fej sportbolond, dübörgő zene, százhuszonhétféle óra, aminek kizárólag a bennem lévő szufla szabott határt.

Akkurátusan végigzabáltam az összes termékmintás promóciós pultot a turmixostól a péksütisig. Néha átkötöttem a copfom, hátha azt hiszik, tizennegyedjére már nem az vagyok, aki az előző két órában tömte az arcát. 😀 Szerintem bevittem egy heti adag proteint meg négyezer kalóriányi random müzlifalatkát… 😀 De baromi jó volt, mert meggyőztem magam, hogy én azt biza’ lehempergem köredzésen meg spinningen.

149031_554834851205154_1211526873_nMindig, minden évben mosolyogva mentem haza, és nem csak a diétás sütimérgezéstől. Hanem mert ez egy klassz nap, amit minden évben lehet várni! Készülni rá, felvenni a legmenőbb sportfelsőt a legelőnyösebb segg-összefogó cicagatyával, és tornázni. Tornázni csajosan az alakformáló órákon, oroszlánként küzdeni a keményebb funkcionális edzéseken, zavart fejjel és nyolc lépéssel lemaradva követni a step-koreográfiát, amin aztán jókat lehet röhögni, mekkora szar vagyok… 😀 Szóval nekem ez az összes évben egy ajándéknap.

Sok-sok először mozgó anyukával, fiatal csajokkal és dögös érett hölgyekkel, jó pár bátor délceg legénnyel, beton kemény edzőkkel, „semmi sem kötelező, csak érezd jól magad” hangulattal. Ja, mert persze ez nem csak csajos nap! Azok a férfiak, akik nem tojnak be a kihívástól, idén nyugodtan tessenek majd befáradni a Spartan Fighter Fitt Training edzésre, ott kapnak az arcukba, még lesz egy 300 ismétléses felmérés is. 🙂 Csak vigyázzanak, nehogy a lányok lezúzzák őket. 😀

Részletes program a nagyteremben

Részletes program a nagyteremben

Részletes program az egyéb órákról

Részletes program az egyéb órákról

Meg van egy különleges óra, ami nekem azért is nagyon-nagyon kedves emlék, mert az első NIVEA-napon ott ismertem meg e mozgásformát, és ott lettem szerelmese egy életre: ez a Port de Bras. Nem olyan rég írtam róla bejegyzést, amit itt találsz. Szóval nekem ez egy “szívem csücske” óra, amin először kicsit bénázva, de euforikus örömben táncoltam. Pedig akkor fogalmam nem volt, milyen csodára érkeztem épp a nagyteremben, csupán úgy voltam vele, „mi baj lehet, ingyenes rendezvény, hát kipróbálom”. A legjobb döntés volt, amiből oda jutottam, hogy két éve már a nagyszínpadon táncoltam az akkori NIVEA-n az edzőmmel, Edinával és néhány szépséges hölggyel, átadva ezt az érzést a többi embernek. Talán sok olyan első alkalmas próbálkozónak, amilyen én voltam régen. 🙂 Fenomenális élmény volt, ahogy az előtte tartott funkcionális edzés-bemutató is a Fit World csapatával. Tök menő voltam, legalábbis szentül úgy hittem. 😀

Fúú, itt hogy küzdöttünk tavaly! :)

Fúú, itt hogy küzdöttünk tavaly! 🙂

Idén is jövök. Jövök edzeni, jövök beszélgetni, jövök Veletek találkozni és megölelni egymást, nevetni, segíteni, motiválni! Leszek a színpadon is, Port de Bras órán fogok táncolni Edinával és a lányokkal, amire nagyon szeretném, ha eljönnétek. Hogy a szegedi Betűk velem táncoljanak és velem éljék meg azt a varázslatot, amit első alkalommal és azóta is minden órán én is megélek.

11324_598995510115532_494894371_nJó lesz, gyertek, ott leszek egész nap Betűleves pólóban, széles vigyorral, bárkinek elegendő pajtási motivációval! ❤

A NIVEA Fitness Tour szegedi állomása május 31-én lesz a Városi Sportcsarnokban, Újszegeden. Érdemes regisztrálni a www.nivea.hu/tour14 oldalon, mert akkor kaptok kincsestáskát csomó NIVEA-termékkel, yeah! 🙂

FB_4Az egész rendezvény ingyenes, szóval ha nem akartok vásárolni a termékbemutató pultoknál, akkor csak magatokat hozzátok, meg a sportcuccot! Ja, és persze a gyerkőcöket a Gyerek Fitness-re, vagy hogy megnézzék, milyen vagány Anyu meg Apu! 🙂

Én nagyon várom!

