Címkék

, ,

Nem, nem ajándék. Ma úgy terveztem, lemegyek a terembe, ki volt írva egy jó kis átmozgató edzés fél tíztől, valahogy csak kivakarom magam a paplan alól, meg a szentesti kajálás erkölcsi mocskából. 😀 Nagyon nehéz volt, majd’ meghaltam álmon, és meg voltam győződve, hogy én leszek az egyetlen elvetemült barom, aki ilyenkor, karácsony első napján délelőtt elmászik “tornázni”. Ebben mondjuk nagy rásegítő szerepe volt a vadonatúj csodálatos fantasztikus menő edzős táskámnak is. 😀 Éjjelre odatettem az ágyam mellé, hogy az legyen az első dolog, amit meglátok, mikor felébredek. 🙂 Mint mikor a hülyegyerek magára húzza az új ruháit és abban alszik, na ez most olyan érzés volt… 😀

santa2

Kihalt, kongó üresség helyett viszont teljesen mást kaptam, mikor odaértem.  Ahogy betántorogtam a terem ajtaján, összegyógyult szemekkel, megláttam a többieket… rengetegen voltunk!!! Vasak és tárcsák közt, futógépeken, vagy épp órára várva. Baromi jó érzés volt végignézni ezen a sok kis hősön, köszöngetni, összevigyorogni, rácsodálkozni a másikra, hogy “Te mán’ megint itt??” Hát persze. 🙂 Nem voltam egyedül, mert rajtam kívül vagy száz ember gondolta ugyanígy ma reggel:

Felkelek, erőt veszek magamon és elvégzem a mai penzumot! Ha esik, ha fúj, ha karácsony van, mindig. Nem érdekelnek a kifogások, a “Ha már félrekajáltam, edzeni se megyek, mert minek…”, nem érdekel, hogy az egész család alszik még, mikor én már a cipőmet húzom, nem gondolok arra, hogy lenyomjam az ébresztőórát. Amikor másnak tán eszébe sem jut a süteményes tányéron kívül másért kikelni az ágyból… Nekem ott a helyem: a teremben!

CrossFitChristmasCard

Láttátok volna azt a sok szuper csajt az edzésen, akik húsztól hatvanig mind teljesen magától értetődően izzadták csatakosra magukat…! 🙂 Az öltözőben az egyik édesanya azt mesélte a barátnőjének, hogy ő bizony megmondta a családjának előző nap, hogy ma csak kettőkor lesz kaja, mert ő elmegy edzeni. 😀 Olyan jót mosolyogtam, legszívesebben gratuláltam volna neki!

Ha körbenézel, eszméletlen sok elhivatottságot találsz az emberekben. Nem vagy egyedül, mint ahogy ma reggel én hittem. 🙂 Ha Te is köztünk vagy, adjon ez erőt a rendületlen folytatáshoz, most is! Ha pedig belesüppedtél volna a kibúvókba meg a meleg párnákba, legyen ez lökés, hogy mégis elkezdd. Menj, csináld, mozogj, mert a tested karácsonykor is megérdemli ezt a karnyújtásnyira lévő luxust! 🙂 Nem kell halogatni januárig. Mi most is ott várunk Rád, küzdünk Veled.

Winter+Workout+Playlist1Ja, és egyébként a “jó kis átmozgatós edzésből” az lett, hogy majdnem összeszartam magam, és remegett mindenem. Királyság, ez se volt félmunka. 😀

Reklámok