Címkék

, , , ,

Most vagyok a mélyponton. Lényegében a vizsgaidőszakom legelején, máris hullafáradtan (Éljen a magyar oktatás, a remek és jóindulatú, emberbarát pedagógusok és a hasznos, racionálisan felépített terhelés…f*szom…), iszonyatos és abnormális mennyiségű tanulnivalóval magam előtt, mindezt rekord rövid idő alatt elvárva persze. 😀 Indul a Mókavonat. 😀

Amikor eszembe jut az ütemtervem...

Amikor eszembe jut az ütemtervem…

Szóval remek minden, ápolt vagyok, versenysúlyban, és kipihenten. Hazudtam. Úgyhogy most ha egy hétig még nem adnék magamról életjelet, nem pattognék itt örömömben edzős-seggberúgós posztokkal, és nem ontanám a szót, akkor bocsássatok meg nekem, mert vagy a száznegyvenhetedik tételt nyúzom épp kifolyó szemmel, vagy izzadva igyekszem felküszködni magamra a vastag harisnyát, amit a lábszőröm (meg a seggem?) tömege nem enged már fel.

Just Studying

Hát ez van, de legalább Anyu vett nekem a Tescóban leértékelve egy babarózsaszín pulcsit, ami annyira vastag, meleg és annyira rohadt puha, hogy most abban élek, viszont optikailag rám rak tizenöt kilót, és ha feltenném magamról a képet abban, akkor megszűnne a teljes olvasótáborom. 😀 Eszméletlenül ronda és előnytelen, de imádom. 😀

Ja, de keksz! Időközben -hogy némi kárpótlás is legyen a vinnyogásért- kikísérleteztem a kókuszos-csokis kekszem adventi verzióját, ami (ha lehet ezt állítani) még finomabb, mint az eredeti ízvilág!

20100616-walnuts

Diós-szilvás adventi keksz

Hozzávalók:

  • 125 g puha kókuszzsír
  • 100 g eritrit
  • 1 tojás
  • 130 g zabliszt
  • 115 g darált dió
  • 1 tk. fahéj
  • 1 tk. rumaroma
  • 1 mk. vanília aroma
  • 16-18 szem aszalt szilva kisebb darabokra vágva
  • 60 g étcsoki forgácsolva
  • 1 mk. sütőpor/szódabikarbóna
  • csipet só

1415747_10202794289087264_1935175607_n

A hozzávalókat gyakorlatilag úgy, ahogy vannak, jó alaposan összedolgozzuk villával egy keverőtálban, és a kekszmasszából 1-1,5 cm vastag, 5-6 cm átmérőjű tallérokat pakolgatunk egy sütőpapírozott tepsibe, lazán egymás mellé (nem fog nagyon megnőni, de legyen köztük 2-3 cm).

180 fokon 12 perc alatt gyönyörű aranyszínűre sütjük őket, egyetlen perccel sem tovább, mert megég itt nekem, aztán mész az ideg-elmére…

Szóval most egy picikét várjatok rám, és drukkolni ér, kelleni fog! 🙂

