Címkék

, , ,

Edzés közben megszűnik minden bajom, problémám, szorongásom, idegességem, pesszimizmusom, kishitűségem, fájdalmam, bánatom, haragom, terhem. Minden. Amikor ott vagyok és csinálom, nem érdekelne az sem, ha odakinn a világ összeomlana, mert én észre sem venném talán…

Mert a sport, a mozgás és a testem szeretete olyan katartikus, megmagyarázhatatlan állapotba repít, amit kizárólag az érez, az ismer, aki csinálja. Aki átélte már. Mert az függő lesz. Az olyan emberrel össze tudok mosolyogni cinkosan, közös titokkal a szemünkben, akármennyire is más legyen, mint én. Mert mi tudjuk, mi birtokoljuk, mi igényeljük és mi nem élhetünk már enélkül. Ha van életelixír, ha van bölcsek köve, ha van szent grál, ha van tudás fája, akkor ez az. A legegyszerűbb és legnemesebb adomány, ami embernek megadathatott, amióta a világon van.

Sport közben mindig boldog vagyok. Maradéktalanul, elsöprően, hogy beleszakadjon a szívem is. Én minden edzésen otthagyom a szívemet. A teremben, a súlyokban, a kettlebellekben, a TRX-ek fogantyújában, abban a nemes kis küzdelmi koszban, ami a padlón vár, hogy burpee közben rám tapadjon… mindenben és mindenkiben, aki ott velem pulzál. Adja ki a hőt, a testmeleggel és verítékkel együtt löki és zihálja ki az összes rosszat, negatív érzelmet és mérgező gondolatot, ami abban a napban felgyülemlett. Nincs sérelem, csak erő és Élet. Győzelem. Ott az összes kinyomásban, felugrásban, lökésben, húzásban, feszítésben győzelem van.

Jó velük. Jó ott minden, minden! Még a rossz is jó.

Mert ott mindig boldog vagyok.

Rocky-_3

