Címkék

, , , , , , , ,

Nagyon ügyes voltam ma!!! Tudom, hogy csak egy nap telt el az utolsó bejegyzésem óta, de leszarom, mert most nagyon jó lesz. 😀 Nem bírok várni, francba a felépített publikálási ritmussal…

Szóval ma kipróbáltam egy újfajta palacsintát, és ebből az lett, hogy megszületett az eddigi legbűntudatmentesebb, legalacsonyabb szénhidráttartalmú, legfinomabb palkóm az egész kerek világon! 🙂 Egyszerűen mesés, nem tudok vele betelni és össze-vissza ölelgetném magamat, ha tudnám!

Ez a változat nagyon egyszerű, körülbelül 15-20 perc alatt kész van, könnyebben fordítható a banánosnál, és jobb a fehérje-szénhidrát aránya, illetve a kalóriatartalma is. Mert ebben alma van. 🙂 Meg fahéj, meg tojás, meg protein… liszt pedig természetesen ebben sincs. Na de nézzük meg inkább, hogy is készült el! Egyébként volt egy zsigeri sejtésem, hogy ez irtózatos kurvajó lesz, mert az elsőtől az utolsó percig végigfotóztam a fázisokat Nektek. 🙂

Almás-proteines fitt palacsinta

Hozzávalók:

  • 1 nagy alma
  • 2 tojás
  • 1 szűk mérőkanál vaníliás proteinpor (lehet más ízű is, de azért felelősséget nem vállalok)
  • 3 mk. kókuszzsír
  • 1 mk. fahéj
Itt még nem tudták, milyen csoda fog belőlük születni...

Itt még nem tudták, milyen csoda fog belőlük születni…

Az almát meghámoztam és lereszeltem, majd az egész tojásokkal, a proteinnel és a fahéjjal jól eldolgoztam egy villával.

S lőn a tészta!

S lőn a tészta!

A kis kerámiaserpenyőmbe tettem egy mokkáskanál kókuszzsírt, és felforrósítottam, majd rákanalaztam a tésztám egyharmadát. Ebből az adagból hajszálpontosan három nagy tenyérnyi palacsinta jön ki. Közepes lángra vettem rögtön, és azon sütöttem 4-5 percig mindkét oldalát.

Így, ni! :)

Így, ni! 🙂

Minden palacsinta alá tettem egy-egy mokkáskanál zsírt, ez fontos! Míg sülnek el lehet készíteni a csokiszószt, vagy lényegében bármilyen turbót, amivel szeretnénk betolni az arcba: mazsolás-kókuszos túrót, vaníliás mézet, lekvárt, kakaót… Én két nagyobb kocka (a Lidl-s Bellarom étcsoki kockája nagy, de vékony, én azzal dolgoztam) étcsokit olvasztottam össze egy evőkanál tejjel.

Mikor mind megsült, lecsurgattam a csokival, és habzó szájjal, önelégült vigyorral megettem az egészet. 😀

Há' gyönyörű!!!

Há’ gyönyörű!!!

Ú, még egy képet, nem bírom ki! :D

Ú, még egy képet, nem bírom ki! 😀

Egyébként ha nem teszünk rá semmit, egész nyugodtan bedobozolható a munkába vagy suliba, mert elég masszív a szerkezete, nem folyik-morzsál-szakad széjjel, pláne ha kihűl. Ráadásul magában is nagyon-nagyon finom!

Szóval ez a palacsinta minden szempontból egy tudományos fantasztikum! Köszönöm a figyelmet, takarodjon mindenki a konyhába! 😀

Még egy technikai okosság:

Én mindig ezzel a lapátkanállal fordítom át a vastagabb palacsintákat, egy csoda, imádom. Nagyon megkönnyíti a munkát, érdemes beszerezni!

Én mindig ezzel a lapátkanállal fordítom át a vastagabb palacsintákat, egy csoda, imádom. Nagyon megkönnyíti a munkát, érdemes beszerezni!

Reklámok