Címkék

, , , ,

Ez persze nem birtoklási vágyat fejez ki, hanem szeretet. 🙂 Elismerést, ámulatot, megbecsülést, tiszteletet, közösséghez tartozást. Ez született meg a Betűleves egészségcsoportban. Néhány héttel ezelőtt egy spontán hevület eredményeként indítottam el a Facebook-on egy kis közösséget, ahová szerettem volna összegyűjteni néhány kíváncsi és eltökélt életmódváltót, olvasót, olyan embereket, akiknek civil, de tudatosan felállított céljaik vannak az egészségük, fizikumuk javításában.

Olyan “helyet” akartam megalkotni, ahol nincs szégyenkezés, pesszimizmus, hazudozás, gonoszkodás, elkedvetlenítő hangulat. Amely “helyre” azoknak elemi szüksége van, akik elhatározzák magukat. Hogy védve és bátorítva legyenek amellett, hogy tanulnak is. Hogy ha a család, a munkatársak, a haverok nem támogatnak, ez a zegzug itt legyen.

Gondoltam, leszünk mondjuk ötvenen. Az már jó. Mi több, király! És hát vártam, visszafojtott lélegzettel figyeltem a szobácskám zugából, hogy mi lesz itt… Jönnek-e? Akarják-e? Ha igen, akkor fognak-e beszélni, kérdezni? Hányan leszünk? …és ilyen gondolatok rágták az agyam, mert nagyon szerettem volna, ha kialakul valami klassz.

adidas-better-together-mygirls-in-jordan-600-47249

És létrejött, de még micsoda fantasztikus csodacsapat! 🙂 Egy hónap sem telt el, de mi már átléptük a 600 tagot!!! Értitek Ti ezt?? Hatszáz lelkes, nyitott, jó fej ember az ország, és Európa (!!) legkülönfélébb szegleteiből, akik megfogták a kezem. Akikkel nap mint nap ülünk egy nagy körben, és beszélgetünk. Mindenről, ami az egészség, az életmódváltás, a tudatos étkezés, a sport és a lelki béke témáiban előfordulhat.

Segítünk egymásnak bármiben, motiváljuk és ellentmondást nem tűrő pajtási rugdosással húzzuk előre azt, akinek szüksége van rá, együtt ugrabugrálunk boldogan tapsolva a másikkal, ha az ügyes volt. Nem marad le senki, mert nem hagyjuk. Együtt büszkélkedünk, osztjuk meg egymással a receptkincseket, de helye van nyavajgásnak, panasznak, elcsüggedésnek, félelmeknek is. Mert itt kijöhet, mert itt mindenki érti és érzi, milyen ebben a cipőben járni. Senki nem piszkálja, kritizálja, húzza le, vagy épp nézi le a társait.

art-better-together-design-graphic-design-graphics-Favim.com-427531

Ezek az emberek csodálatosak. Van itt mindenféle a többgyerekes stramm anyukáktól a tizenéves életvidám gimiseken át a családapákig. Bámulatosan sokféle ember, életút és kiindulási helyzet. Ezek a lányok és fiúk pedig olyan elképesztő kedvességgel, figyelemmel, baráti bizalommal fordulnak egymáshoz, hogy öröm nézni. Soha nem fogok betelni vele. És a tudattal, hogy létre mertem hozni, hogy megérte, hogy ezzel is segíthetek nekik egy kicsit. Illetve már nem is én segítek, hanem ők egymásnak, én meg csak kapkodom a fejem, hogy milyen magától értetődő természetességgel megy ez. Kapcsolatok születnek. Menedék ez, oázis és optimista feltöltőhely.

mygirls_video_1

Olyan kis közeget sikerült együtt megteremteni, ami abszolút bizonyítja nekem -és a sok kétkedőnek, lustának, kritikusnak-, hogy igenis van létjogosultsága ennek a gondolkodásmódnak. Rengetegen vagyunk! Ez nem divat, nem trend, nem is törvény. Ez szemlélet, hobbi, életforma, ami átszövi minden napunkat, s kamatozik nekünk. Sokat.

Együtt pedig nagyon jó. Könnyebb. Nekem itt mindenki egy kicsit a barátom, a társam, a bajtársam. Akkor is, ha több száz kilométerre van. Csodálatos olvasni a sok élménybeszámolót, eredményt, tervet, pozitív változást, amit együttes erővel érünk el. Köszönöm, hogy vagytok, hogy mellettem vagytok! Remélem azt is, hogy még emberek százai fognak szárnyakat kapni általunk, s nagyon sokan mondhatjuk el magunkról: Igen, megcsináltam. Erős vagyok, egészséges vagyok, magam mögött hagytam a túlsúlyt és a frusztrációkat, most pedig én vagyok az, aki már példát mutat és erőt ad a többieknek. Megérte, megéri, meg fogja érni!

better_together___oils_by_samanthajordaan-d6588fk

