Címkék

, , , , , , , ,

Na, Kislányok! 🙂 Meg Kisfiúk, csak ők most zömmel halálra fogják unni magukat, vagy értetlenül néznek majd. 😀

Hoztam Nektek testszépítős finomságokat, egyik jobb, mint a másik! Rég volt már szépítkezős poszt, így ősz beköszöntével épp itt az ideje egynek. Mert az ősz olyan megújulós dolog. Nálam legalábbis biztosan, mert a kánikula-csömör után pont elkezdem eszeveszetten várni a levélrugdosós, farmeros, pulcsis, tisztahajas nagy sétákat, meg a meleg teát, a bőrdzsekit és a fahéjas sütiket. Az ősz jó, az ősz királyság… ha akarjuk. 🙂

Szóval íme pár apróság, amiket az utóbbi időben vadásztam össze és teszteltem le. Mindegyiknél érvényes a megfizethetőség, a natúr alapanyagok és az, hogy viszonylag könnyen hozzá lehet jutni, tehát nem csak egy helyen kapható az országban, évente két hétig. 😀 Úgyhogy nyugodtan tessenek rájuk szokni, jók nekünk! 🙂

Manna Ében szappan

Eben_Arctisztito_SzappanCsak jót tudok róla mondani. Pár hete rendeltem meg az első kis pakkomat tőlük, benne négyféle szappannal, és ezek egyike volt az ében. Vele kezdtem (alig vártam, hogy elfogyjon az előző szappanom 😀 ), és pont kapóra jött: zsíros-vegyes bőrre, pattanásokra és hasonló gondokra lett megalkotva, ami nekem épp aktuális volt a frissen felfedezett Lidl-s kesudió zabálása miatt. Nem volt nagy vész, de azé’ nem éreztem magam komfortosan a tükör előtt. …és akkor jött ő! 🙂

Gyönyörűen helyretett. Napok alatt. Jól habzik, tökéletesen lepucol és nem szárítja jobban a bőröm, mint egy másik arctisztító. Én mindig használok arckrémet, tehát anélkül nem tudom, milyen lehet, de az arckrém az kell! Ettől lesz gumibőröd! 🙂

Egy ilyen szappan 1470 Ft-ba kerül, az interneten tudod megrendelni a Mannaszappan oldalán. Nem kopik gyorsan, ha vigyázol rá és nem áztatod vízben, 2 hónapig is elég bőven. Arról nem is beszélve, hogy az átlagmárkákkal azonos árkategóriában maradva ebben egy csepp kemikália sincs. 🙂 Abszolút megérte kipróbálnom, imádom.

Aldo Vandini luffaszivacs arcra

dpocracj06 DSC_0286Imádom! Én hetente egyszer szoktam elvégezni a kávés bőrradírozást tetőtől talpig, de az arcom igényelne még egy kis átdörzsölős megújítást. Mert jobban ki van téve a szabad levegőnek, kosznak, izzadságnak, sminknek… szóval vigyázok rá ehhez mérten. Ezért használok ilyet! 🙂 Ez egy kis természetes anyagból (nem ilyen műszar) készült dörzsikorong, ami két vastagsági méretben kapható és jóóóó erős! Szóval csínján vele, és mindig vizezd be kicsit, nehogy lehúzd húsig a pofid. 😀 De tényleg szuper: alaposan átdörzsölöm vele az arcom tisztítás után a tus alatt, és úgy felpezsdíti a vérkeringést, olyan szépen lesimítja a bőröm, hogy csak na!

1000 Ft körül mozog az ára, és nagyobb drogériákban lehet kapni. Én a Müllerben vettem. De hogy kell-e valamit tenni rá dörzsöléshez?? Én szoktam, őt:

Himalaya Herbals diós-almás arcradír

MMUHIMALD000035_1Semmi extra, de így is csudaság: szivacskával vagy anélkül is nagyon klasszul lepucolja az oda nem kellő hámsejteket a kis fejemről. Természetes, kiadós, hatékony. 1400 Ft körül adják az ismertebb drogériákban és hipermarketekben is.

Én úgy szoktam, hogy először megmosom az arcom a Mannaszappannal, majd heti egyszer egy mogyorónyival jól átmasszírozom a bőröm, végül átdörzsölöm a luffaszivaccsal. Na, ettől aztán olyan ultra betyár isteni puha lesz a fejem, hogy nem győzöm tapogatni. 😀 Ragyog, egészséges, felszabadul!

Arra ügyelj, hogy e bőrradír előtt mindig tisztítsd le az arcod, hogy ő már csak a megújító kényeztetéssel foglalkozhasson!

Alverde Frangipani tusfürdő

neu-von-alverde-pflegedusche-frangipani-L-pgIfTRÉs a bónusz csudaság! 🙂 Ezt most találtam a DM-ben, annak natúrkozmetikum-családjához tartozik. Annyira isteni illata van, hogy teljesen bele vagyok zúgva! Alig várom az esti fürdést, mint a hülyegyerekek! 😀 Jól is habzik, természetes alapanyagokból áll, meglepően olcsó, 600 Ft körül mozog. Imádnivaló!

Mindezen kincsek birtokában pedig irány bevásárolni és szépítkezni! Mert az király. 🙂

