Címkék

, , , , , , , ,

Há’ gyün az ősz. Tagadhatatlan. Vele együtt a nátha, a sok vírus, a hideg, az eső, a kialvatlanság, a leterhelt hétköznapok, a buszon ordenárén tüsszögő és hurutosan köhögő emberek, akiket legszívesebben azonnal kibeleznénk egy recés késsel, hogy “A f*szér’ nem teszed a szád elé a kezed köccsööög????!!!”. De persze mindenki disztingvál és tűr. Ez amúgy nagy fogadalmam, hogy egyszer jól beszólok egy ilyennek, de még sose mertem. 😀

Anyádanyádanyád...

Anyádanyádanyád…

De most nem erről akarok írni, hogy hogyan keveredjünk pillanatok alatt tömegverekedésbe, hanem arról, hogy hogyan maradjunk egészségesek. A tiszta étkezésen és a sporton kívül. Hogy ne kelljen minden hónapban antibiotikum-kúrán átesni, hogy élvezni tudjuk a kabátszezont és hogy ne vessen vissza minket holmi takonykór meg gyenge immunrendszer például az edzésben. 🙂 Mert edzés nem maradhat ki ilyen hülyeségek miatt, igaz? Nem, nem kell betegen edzeni, csak ha lehetséges, nem kell eljutni addig, hogy lebetegedjünk. Megmutatom, mit tehetsz érte. 🙂

Utólagos engedelmeddel most olyat nem fogok óbégatni, hogy mossál kezet napi többször, meg hogy oltasd be Magad, mert egyiket evidensnek tartom, másikban meg nem hiszek.

Először is mikrotápanyagok és étrendkiegészítők:

  • C-vitamin – Semmi extra újdonság, agyon van szajkózva, és remélem, Neked is ott van minden reggel az asztalodon. Citromléből a büdös életben nem viszed be a megfelelő adagot. Nem mindegy, milyet és mennyit szedsz. Kérlek, felejtsd el az agyonízesített, széjjel reklámozott rágótablettás meg hasonló hülyeségeket, meg az 500 mg-os dózist. Az fing. Semmi. Nulla. Mivel rengetegféle jó termék létezik, nem kezdek el konkrétakat sorolni, de amire figyelj: legalább 1000 mg-os legyen, tiszta termék, lassú felszívódású és lehetőleg természetes forrásból (pl. csipkebogyó-kivonat), bioflavonoidokkal. Aszkorbinsavat is lehet kapni olcsón, vény nélkül, de megoszlanak róla a vélemények, mert sokak szerint bántja a gyomrot. Én szedtem azt is, semmi bajom nem volt tőle, de elővigyázatosságból váltottam. Reggelente veszek be 1000 mg-ot tablettában, és ha leterhelt vagyok, vagy érzem a lappangó betegséget, akkor ezt megemelem 3-5000 mg-ra, több részre elosztva a nap folyamán. Hirtelen rám törő betegség, torokfájás esetén óránként 1000 mg-ot veszek be, napi 10-12 ezer mg-ig felmenve (!!!). Mellé természetesen iszom a 3-4 liter vizet. A “C-vitamintól lesz vesekő” pedig egy orbitális hülyeség, ezt azok mondják, akik elvegetálnak napi max. fél liter vízen, és marhára meg vannak lepődve, hogy szarul működik a szervezetük.
  • D-vitamin – Róla írtam már régebben egy teljes cikket itt, így most csak dióhéjban vázolom fel. NAGYON FONTOS. Legalább annyira fontos volna egész évben szedni egy életen át, mint a C-t, de méltatlanul el van nyomva. Hát igen, a gyógyszeriparnak nem érdeke, hogy egészséges maradj, mert abból nem lesz lóvéja. A D-vitamint meg levédetni sem lehet, így abszolút semmi profit nincs belőle. Pedig kb. minden életfolyamatunkhoz kell, többszöröse az ajánlottnak. Ezt sem fogod tudni napi tíz perc, napfényben hazasétálással bevinni. Szóval tessék szedni!!! Saját tapasztalatról annyit, hogy én amióta szedem, nem voltam beteg, ebben pedig benne volt életem legkeményebb vizsgaidőszaka, meg rengeteg edzés, és ezt eddig nátha vagy hasonló nélkül nem úsztam meg. Mindennapokon napi 4000-5000 NE-t szedek, amit lebetegedés vagy fokozott terhelés, illetve téli időszak alatt felemelek 8000-10000-re. Abszolút csodaszer, én itt szoktam rendelni.
Magasan a legjobb termék.

Én őt választom mindig.

  • K2-vitamin – A D-vitamin jó barátja és társa, segíti a beépülését a szervezetbe, illetve a kalciumot a vérből a csontokba irányítja, ahol nagyrészt helye van, így nem fogsz elmeszesedni, a csontjaid meg megkapják a jót. Sokan ott rontják el, hogy tömik a kalciumot dögivel, mert a tévékettőn ezt nyomja a média, közben az csak kering a vérben, nem jut el a helyére és amellett, hogy rossz helyen van, még sok is, ami árthat. A K2 viszont nagyon jó Neked az előbb leírtak miatt, pedig alig említik szegényt. 😦 A testben lévő kalcium kering a vérben. D-vitaminnal a vérből felszívódik, de még mindig nem a csontokba, hanem a belső szervekre. D-vel és K2-vel pedig felszívódik, és a helyére megy: csontokba. Ez olyan, mint egy jól megkomponált szimfónia. Csak együtt működnek. 🙂 Napi 150-200 mcg-ra (mikrogramm) van szükség belőle, aminek egy részét Te termeled meg a vastagbélben, de nem eleget.

k-komplex-forte3d_0

  • Omega-3 – Hát ja, ez is sokszor szerepel a reklámokban, főleg a margarinosokban, ahol rohadt okos szabvány anyukák mérgezik a szegény kölköket omega-3-mal dúsított ultraszemét kajákkal, mert az tök egészséges. Bullshit. Az igazi omega-3 ott kezdődik, hogy halolaj. Van növényi omega-3 is (pl. lenmagolaj), csak kevésbé hasznosul, úgyhogy azt most hagyjuk. Szóval a halolajat beviheted ezerféle termékből, kapszulától a tiszta kanalas olajig sokféleképp. Én kanalasban szedem, Q10-zel dúsított, tisztított lazacolajat, naponta 1,5 teáskanállal. Itt rengetegféle jó terméket találsz. Nagyon jó a szívnek, az ereknek, a szervezet elöregedése ellen, a memória javítására, meg mert csak. Érdemes bővebben utána olvasni neten vagy könyvekben!

03078

Én ezt szedem.

Én ezt szedem.

TISZT__TOTT_HALO_512ba63b0c228

  • Cink – A szervezet rendőre, igazi multifunkciós házmester: rengeteg folyamatot szabályoz Benned, felszívódást segít, inzulint állít be, stb. Szintén könyvnyi anyagokat találsz róla a neten akár, tessék bogarászni, mert ő szintén nagyon jó barátod. Én minden másnap viszek be 50 mg-ot tablettában.
  • Grapefruitmag-csepp – A legjobb természetes antibiotikum, nagyon sok nyűgtől megóvott már. Az influenzától a herpeszen át a candidáig mindent legyilkolászik, a jó bélbacijaidat viszont nem bántja. Mindig van itthon, és ha érzem, hogy kezd kaparni a torkom vagy gyenge vagyok, első dolgom betolni az arcomba egy lóadagot. Mindennapokon nem szabad szedni, de kúraszerűen járvány idején vagy szükség esetén mindenképpen! Én egy konkrét márkát tanultam meg a tanár nénimtől, Ági nénitől. Ezt használom a mai napig, a többi közelébe sem ér. Igaza volt, ezúton is köszönet érte, mert milliószor mentett meg a lázas, egyhetes “otthonfekvős” pokoltól! 🙂 15-20 csepp reggel és este egy kis vízben vagy gyümölcslében feloldva, ha beteg vagy, és csudát tesz! Ha még nem vagy beteg, de szezon van, reggel vegyél be 10 cseppet 2-3 hétig.
Ezt vegyed. :)

Ezt vegyed. 🙂

  • Magnézium – Szintén sablon, de kincs. Lehetőleg patikai magnézium-citrát port vegyél, az jól szívódik és a legtisztább formula. Nálunk mindig van itthon, 2-3 naponta bekapok egy mokkáskanálnyit (500 mg az ajánlott adag, ez körülbelül megfelel neki), fokozott szellemi terhelés vagy izommunka esetén minden nap szedem. Remek idegnyugtató, a szíved barátja és az izomláz/görcs egyik főellensége. Arra figyelj, hogy lehetőleg este vedd be, mert nyugtat, illetve mindig más tápanyagok és étrendkiegészítők nélkül, magában, vacsi után minimum 2 órával!
  • Kamilla, hárs és gyömbér tea – NEM FILTERES!!!  Az szar! Rendes szálas, gyógynövényboltos cucc, amiből jó erős brutálteát kell főzni (1 liter vízbe 1-1 púpos ek. tea fél órára beáztatva), és kézmelegen vagy szobahűvösen iszogatni (a forró belobbantja a gyulladt torkot!) rengeteg friss citromlével vagy natúran. Mézzel is lehet, de azzal csínján, mert előbb nő meg a segged, mint hogy gyógyul a torkod! A fogaidról nem is beszélve, ha egész nap szürcsölöd. A gyömbért pedig tessék megvenni frissen a boltban, majd meghámozni és lereszelni vagy vékony karikákra vágni, és forrázás után lefedve áztatni fél órát. Viszont ez a három tea tényleg csoda, ha érzed a bacikat!

hars1 Sokoldalú gyógynövény - Mi mindenre jó a kamilla 1

Másodszor pedig néhány egyéb eszköz és mentőöv:

  • Tantum Verde – Bár nyilvánvalóan nem étrendkiegészítő és nem a mindennapok része, még csak nem is természetes, ennek ellenére nem hagyom ki a sor végéről. Mégpedig azért, mert az egyik legjobb elsősegély, ha kezdődő náthát, torokfájást érzel és nem akarod hagyni, hogy kibontakozzon. Lokális, hatékony, egyszerű és gyors. Mindig ott van az ágyam melletti dobozkámban, mert éjjel is azonnal befújom (én spray-t használok, de van cukorkája is), ha szükséges. Reggelre 90%-ban elmúlik a bajom. És még mindig jobb, mint az antibiotikum. Afta és foghúzás utáni szájsebek fertőtlenítésére is remek. Van már Forte változata is, ami erősebb.

obrazek.php

  • Infraszauna – És még egy szereplő, igen. 🙂 Nem szer, hanem eszköz, de sokszor legalább annyit jelent, mint a beszedett segítőink. Ősztől tavaszig aki teheti, minden héten menjen el és kapcsoljon ki egy fél órára: kiöli a bacikat, regenerál, méregtelenít, nyugtatja a testet és a lelket is, bámulatos immunerősítő. Lázasan sosem szabad, de megelőzésre és láz nélküli gyengélkedésre kiváló. Vigyázat: az infraszauna nem azonos a finn szaunával, itt 60 fok fölé nem megy a hőmérséklet, és a hőtermelés is más elven alapszik. Szerény véleményem és sok más szerint is sokkal jobb finn testvérénél, mert kíméletesebb, többszörös hatásfokú és kellemesebb is.

Nos, összeszedtem Neked egy szép kis kosárnyi jóságot! 🙂 Van benne mindennapos barátod és rendkívüli helyzetre való segítőd is. Én a tiszta táplálkozás és a sport mellett ezekkel tartom formában az immunrendszerem és a szervezetem. Bevált. Remélem, Te is hasznát veszed majd! 🙂

Figyelem, attention, achtung, atención!

Csak hogy ne érje szó a ház elejét, és ne kezdjen el egy gonosz törpe sem ideirkálni kötözködő jelleggel, hogy jajdehátdemánizé…, leszögezem: Ezek nem hivatalos ajánlások, nem kell őket vakon és feltétel nélkül követni minden egyéb utána olvasást/kérdezést mellőzve! Nem vagyok szakember vagy orvos, de rengeteget olvastam, kérdeztem, beszélgettem, írtam, érdeklődtem a legkülönfélébb forrásokból, aminek eredménye ez a cikk lett. Alapjául szolgálnak az évek alatt összegyűjtögetett információk, a saját tapasztalataim (itt minden általam kipróbált, alkalmazott, bevált) és az a szakirodalom, ami bárkinek rendelkezésére áll sokkal bővebb formában, szakértőktől. Az ajánlásaim és a mennyiségek is főként szubjektív mérce alapján állnak fel, egészséges és normál tartományba eső felnőttek számára, de mindez lehet több és kevesebb is életmódtól, fizikumtól, igényektől és állapottól függően.

A megadott lelőhelyekhez és márkákhoz semmilyen érdek és kötődés nem fűz, csupán ezeket tartom eddigi tapasztalataim szerint legjobbnak árban, minőségben és szolgáltatásban egyaránt. Mindez csak segítség, ha nem tudod, mit vegyél vagy merre indulj az adott termékért.

Közbe' meg megyek Balira a sok szponzori lóvéból, amit a gyártóktól és eladóktól kapok, muhahahaha!!

Közbe’ meg megyek Balira a sok szponzori lóvéból, amit a gyártóktól és eladóktól kapok, muhahahaha!!

Advertisements