Címkék

, , , , , , , , , , ,

Há’ vizsgaidőszak… minden fogyókúrázó, hiú ember rémálma. Amikor csak ülsz napi 16 órát, és majszolsz, eszel, zabálsz, csipegetsz, tömsz, cuppogsz… Borzasztó, de akkut idegbetegségre és groteszk mennyiségű infó gyors elsajátítására nem sok egyéb út van.

És akkor itt jövök én a képbe! 😀 Egyik ilyen délutáni tízperces szünet-jellegű töszörgésem eredménye ez, amikor “minden mindegy” alapon valami töményre, édesre, lehetőleg csokis-kókuszosra vágytam. Mit vágytam, ölni tudtam volna érte, és habzó szájjal nyitogattam a szekrényeket alapanyagok után. 😀

Mivel a kis csodámat abszolút érzésre csináltam, csak szórtam meg kavartam, ez kivételesen egy irányadó receptleírás lesz, de ez ne tántorítson el senkit, mert így is 90%-ig pontos leszek, na!

Paleo Bounty

Olyan szép, mint Jason Statham. :D

Olyan szép, mint Jason Statham. 😀

Hozzávalók:

  • 8 ek. kókuszreszelék
  • 2 dl kókusztej + 2 ek. a csokihoz
  • 2-3 ek. eritrit (porrá őrölve, hogy ne korcogjon a fogad alatt) vagy valamilyen édesítő
  • 1 mk. rumaroma és/vagy kókusz aroma
  • 3 tk. kókuszliszt
  • 6-8 kocka étcsoki (min. 70%)

A csoki és az 2 ek. kókusztej kivételével az összes hozzávalót egy tálkában alaposan összedolgozzuk kanállal, hogy stabil, nem porló, de nem is túl lágy masszát kapjunk. A csokit megolvasztjuk mikróban a kókusztejjel, elkeverjük simára. A kókuszmasszának könnyen formázhatónak kell lennie, a mennyiségek ezért irányadók, ha igényel még száraz vagy folyékony hozzávalókat, vagy édeset, tegyél bátran!

Eztán szimpatikus kis golyókat gyurmázunk (ha van türelmünk), és szépen elrendezgetjük őket egy tányéron, majd kapnak csokisapkát. 10 percre érdemes hűtőbe tenni, aztán hajrá. 😀 Mondanám, hogy 3 főre elég, de ez arcátlan és undorító hazugság, mert én ugyan ebből az adagból nem adnék soha senkinek…

dd

Én itt nem szaroztam, és a gyors verziót választottam, csak úgy magam örömére. 😀 Leszarom, hogy nem szép.

