Címkék

, , ,

Írtam egy szösszenetet egy videóval két napja a Facebook-oldalra, de úgy vélem, ér annyit és adhat annyit Nektek, hogy ide is felpakoljam… 🙂

Harmadik álmatlan éjszakám, dög meleg és CrossFit utáni elcsigázott fáradtság… Mindezek ellenére én vigyorogva megcsináltam azt, amit a videón láttok (sőt jóval többet is, csak későn döbbentem rá, hogy ezt bizony le kéne filmezni). Ez nekem csoda, a magam kis hőstette. Én egy-két éve még olyan kis puhány, teljesítményektől mentes nokedli voltam, hogy iszonyat. Térdelve sem tudtam volna lenyomni egyetlen egyet se. Ennyit tesz némi optimizmus, munka, alázat, gyermeki lelkesedés és akaraterő. Talán másoknak ez nem nagy dolog, és rálegyintenek, hogy “Úgysem jó ez semmire!”, de nekem igenis hatalmas eredmény ahhoz képest, ahonnan jöttem. Mert onnan indultam, ahol most a fiatalok nagy része céltalanul toporog: átlagos, izomtalan, itt-ott rezgő, testi erőt és fizikai állóképességet csak tévéből ismerő lányként tengődtem. Még most sem vagyok csúcsra járatva, mert új, nagyobb célok hajtanak, de ha nekem egy éve azt mondja valaki, hogy edzés után, remegő tagokkal lenyomok lányként vagy tizenöt olyan szabályos fekvőtámaszt, ahol az orrom és mellkasom érinti a frissen nyírt füvet, hát egyáltalán nem hittem volna el! De most képes vagyok rá! És képes leszek ennél sokkal nagyobb dolgokra is, mert akarom, mert dolgozok értük és mert a sport és a testem tiszteletteljes nevelése a világ egyik legszebb, legegészségesebb, legtöbb önbizalmat adó tevékenysége. Én most nagyon boldog és büszke vagyok!

Ti se hagyjátok úgy eltelni az életeteket, hogy ne feszegetnétek a saját határaitokat, ne tennétek Magatokért és a boldog, egészséges életetekért valamit! Ezt öröm csinálni, és még nagyobb öröm learatni a saját kis babérjaitokat, amikért vérrel-verítékkel-könnyekkel megküzdöttetek. Ezek azok a kincsek, amit soha senki nem vehet el Tőletek. Éljetek a lehetőséggel, mert ezerszer is megéri!!!

301664_593099067385214_427170495_n

