Címkék

, , , ,

Na, feltaláltam a spanyolviaszt! 😀 Ugyanis bátorkodtam megpróbálni a tojás-wrap elkészítését, és teljes döbbenetemre olyan szenzációsan sikerült, hogy szerintem megvan a következő hétre a betonbiztos reggelim. 🙂 A wrap becsomagolást, beburkolást jelent angolul, innen ered ennek a csudaságnak a neve. Tulajdonképpen egy tojáspalacsintát kell elképzelni.

Egyébként abszolút nem hittem benne, hogy ez nekem menni fog, mert annyira abszurdnak tűnt, hogy ez majd nem szakad széjjel, és hogy nem kapok agyvérzést ott helyben, hogy jó ideig meg se mertem próbálni. Pedig mióta szerettem volna…!

Szóval ehun van, ni! 🙂

912136_10201178549894794_1926078093_n

Tojás wrap

Hozzávalók: (2 wraphez)

  • 2 tojás
  • 2 mk. kókuszolaj (vagy állati zsír)
  • 1-2 csipet só

Egy palacsintasütőt, vagy ahhoz hasonló serpenyőt forrósíts fel 1 mk. zsírral, és míg melegszik, verj fel egy tojást pár csepp zsírral és csipet sóval. Ha forró a serpenyőd, öntsd bele a tojást, és süsd meg ugyanúgy ahogy egy palacsintát szokás: egyengesd el gyorsan, és ha egyik fele megsült, fordítsd meg lapáttal (itt szokott néha széjjelszakadni, de nem olyan vészes, na).

Sülődik...

Sülődik…

Eztán csak csusszantsd ki egy lapos tányérra, és töltsd meg bármilyen sós anyjakínjával! 😀

Úgy is csinálhatod, hogy amikor majdnem kész, még a serpenyőben beleteszed a tölteléknek szánt cuccokat, és ráhajtva összesütöd. Így például a sajt gyönyörűen bele tud olvadni! Attól meg aztán Te olvadsz el, olyan betyár jó lesz…

911271_10201178552414857_1953992343_n

Töltelék-tippek:

  • sonka
  • kolbász/szalámi
  • sajt
  • sült bacon
  • párolt spárga
  • paradicsom
  • paprika
  • hagyma
  • csirkefalatok
  • tejföl

Ez alapvetően totál paleo-kaja, de feltételezem, nem csak paleós jóemberek olvasgatnak itt, úgyhogy akit nem kötnek szabályok, bátran locsolgassa tejföllel, tömje meg lágyabb sajtokkal! 🙂

Eheted frissen otthon, de el is viheted Magaddal, ha egészséges, laktató és finom ebédet szeretnél éttermi árak nélkül. Tessék kipróbálni, jó lesz! 😉

Reklámok