Címkék

, , , , , ,

Halihóóó! A héten (hosszú-hosszú sóvárgás és várakozás után) eljutottam végre a Müller drogériába, ami sajnos csak a szomszéd városban van, így nem sűrűn mászkálok a polcai közt. Pedig ez aztán olyan hely, hogy minden lány álma! 🙂 Kisebb Tesco-méretű mennyország, telepakolva a legjobb, sok esetben csak ott kapható kozmetikumokkal, ápolási cuccokkal, hajbizgentyűkkel (tudjátok, az A kis hableányban így mondta a Hablaty 😀 ), orbitális jó édességekkel (basszus) és mindenféle reform-bio élelmiszerrel.

Eszméletlen hely, komolyan… Ahányszor beteszem a lábam, mindig bedilulok, és mint a förgeteg, kitágult pupillákkal csapódok polctól polcig, közben meg hangosan pisszegek meg óbégatok Anyának, hogy “Anyaaaaaa, ezt néééézd!!!”. 😀 Borzasztó, minden önkontrollom odalesz.

Szóval elmentem a Müllerbe egy kis bevásárlásra, mert ez nálam terápiás jellegű, mint másnak egy kirándulás. 😀 És hoztam is haza sok-sok nagyon hasznos, nagyon élvezetes, nagyon bevált terméket, Nektek is:

29_1_22Ő a Fruttini legújabbja, eddig nem láttam az illatcsaládok közt, de kész, beleszerettem és magamévá tettem! 😀 Valami szenzációs illata van, körtés-barackos. Ő egyébként testpermet, ami azért jó nekünk, mert sokkal olcsóbb, mint a parfüm (850 Ft körül van egy 200 ml-es), és nem is olyan tömény. Én edzésre mindig magammal viszem, pláne nyáron tesz nagyon jó szolgálatot. Mindig meg is kérdezik az öltözőben, hogy “Júúj, ez mi ez??”. Friss, könnyű, tökéletes és nagyon kiadós. 🙂

9200000007344078Igeeen, ő is az enyimé lett!! 😀 Miss Sporty-termék, 500 Ft alatt van, tökéletes ecset, annál is jobb fedés és csíkmentesség. Ráadásul nagyon szépen tart is, én a lábamon használok lakkot. Éééés, mivel jön a tavasz meg a papucsokat is lassan előbányászhatjuk, oda kell figyelni az alsó végtagokra is. Illetve nem kell, de szerintem sokkal jobb érzés szép körmökkel, ápolt lábfejjel kilépni a napsütötte flaszterra, mint koszos, szabálytalan, elhanyagolt állapotban. Higgyétek el, az önbizalomnak és a komfortérzetnek is jót tesz egy-egy ilyen apróság! 😉

Essence-NAgellack-Go-BoldŐ meg a tesója, az Essence egyik lakkja. Szintén gyönyörűséges, pezsgő-aranyszínű kis csoda, lebarnult lábra nincs is ennél szépségesebb! Ráadásul azért is ajánlom nagyon, mert 500 Ft alatt mászkál, mégis nagyon jó minőségű.

87_2Ez a Maybelline spirál már sajnos a 3000 Ft fölötti (3290 Ft volt) kategória, de nem olyan rég egy kuponnal megvehettem féláron, és akkor adtam neki egy esélyt, hátha jó. Kicsit közönséges a külseje, volt is némi minőségbeli előítéletem, de most ünnepélyesen megkövetem, mert szuper, szuper, szuper!!! Hatalmas pozitív csalódás volt, úgyhogy (mivel elég 2-4 hónapig) újra megvettem és nagyon szeretjük egymást.

Íme az eredmény! Azt hiszem, megérte az árát. ;)

Íme az eredmény! Azt hiszem, megérte az árát. 😉

pureinvis48hpureEz a dezodor – bár nem natúrkozmetikum, ami nekem a dezodorban kiemelten fontos – nagyon megtetszett, mert valahogy ráéreztem, hogy ezt nekem meg kell szagolgatnom. Igazam is lett, ennél nosztalgikusan ultratiszta-illatúbb terméket nem is találhattam volna! 🙂 Olyan klasszikus, békebeli Nivea-illat, amivel picikoromban kenegetett nagymamám fürdetés után. Olyan klassz! 🙂

DSCN0427Ez már nem Mülleres, de a témába vágó és szintén nagyon nagy kedvencem: A DM saját márkás terméke (Balea), egy pattanásokra való átlátszó kis tapasz, amit ha érzed, hogy “Húúú, alakul egy nagy detonátor…”, csak ráteszed éjszakára (8 órát kell hatni hagyni), és reggel lehúzod. Gyulladást csökkent, fertőtlenít, összehúz, enyhíti a tüneteket és 2-3 éjszaka alatt le is nyomja azt az átkozott kis ufót a fejedről. 🙂

Szóval őket hoztam haza magammal, őket teszteltem le, és ajánlom Nektek jó szívvel, mert egyik sem különösebben luxus kategória, mégis makulátlan ápoltságot adnak, ami nekünk, nőknek alapfelszereltség kell, hogy legyen. 🙂

Reklámok